Friday, November 9, 2012

SAHABAT~

Assalammualaikum READERS !

hOw are you? Alhamdulillah, bersyukur keatas ILAHI kerana masih diberi kesempatan untuk terus hidup di alam yang serba indah yang menjadi tempat persinggahan manusia sebelum dihisab amalannya di akhirat kelak. 
Genap sudah 10 bulan since 2012 started .
sO janGan berangan-angan Mat Jenin, kita nie Candidate SPM 2012! stOp talking~ watching~n sleeping (except at night) Let's study together and thinking for our FUTURE ! for our EMPIRE! our DREAMS ! . And one more things dont forget our relationship . As a friend . Kita dah kawan selama 5 tahun or less than it . So we know each other behave. Memang sudah terlalu banyak suka dan duka yang kita lalui bersama . Kadang-kadang kita gaduh, buat muka, nak dapatkan kata putus pun susah . Tapi hakikatnya kawan mungkin jadi lawan . Dan lawan mungkin jadi kawan yang paling kita rapat . 
(Pesanan untuk individu yang terbabit :))



>Semoga muka korang yang happy ni akan menjelma menjelang bulan Mac tahun depan<




2012---> Tahun ni merupakan tahun terakhir kita kat sini . Jadi, lupakanlah semua sengketa dan teruskanlah hidup sebagai generasi yang mendukung visi sekolah '' SMAPR CEMERLANG 2016 '' . Susah sangat ke? Tapi itulah tanggungjawab yang kita galas sebagai seorang pelajar . Memang diakui kita RELAX~TENANG , tapi biarlah ketenangan itu akan membawa kepada pencapaian yang gempak! HARUSLAHH.kan~ Dan ingatlah kawan-II kita masih ada Allah SWT untuk membantu kita . Jangan tinggal tahajjudmu . dOamu . Tidak akan berjaya seseorang itu jika dia hanya bertawakal, justeru dia juga perlu berusaha dengan bersungguh-II.


REMEMBER THIS !! ^-^
OUR TARGET !!
9A+
10A+
11A+

Amin ~!


Kawan-II ! I hope event yang kita rancang akan menjadi ! 
Memories will forgotten but not the special one :D 

Sekian, dari SAYA :')
Assalammualaikum wbt




No comments: